Zajistíme direct mailovou kampaň od A do Z. Doporučíme vhodný segment, připravíme data a zvolíme správnou velikost kampaně, vytiskneme, zaobálkujeme a rozešleme. Následně jsme schopni vyhodnotit kampaň či na ní vhodně navázat. Naší přidanou hodnotou jsou vlastní databáze cílových adres – ty využívají např. ČSOB, KB, GE Money, Unicredit Bank a mnozí další.
Naším cílem není odeslat obálky, ale vytvořit nový dlouhodobý prodejní kanál. Měříme investice do kampaně a jejich návratnost.
Cena jedné obálky: papír, tisk, obálka, adresný štítek, databáze, poštovné od 6,40 / kus.
Jak chápeme Direct Mailing
- - možnost unikátně oslovit zákazníka či potenciálního zákazníka
- - personalizace sdělení, každý zákazník potřebuje specifické informace, vlastní oslovení…
- - netradiční formy a kreativní přístup
- - důraz na unikátnost každé zakázky
- - zpětná vazba, vyhodnocení kampaně
- - důkladná segmentace (výběr adresátů z mnoha vlastních databází, které nekupujeme, ale přímo tvoříme)
Cena
Odesíláme měsíčně velké počty obálek, díky výrazným množstevním cenám jsme schopni nabídnout odeslání dopisu tedy včetně tisku, papíru, obálky, kompletace, databáze a poštovného od 6,40 Kč za jeden kus.
Kontaktujte nás pro kalkulaci - rychlá poptávka.